Trening zdalny 14.10.2020

Grupa początkująca [Zuzia, Bartek, Kamil, Paweł, Tobiasz]

Ćwiczenia powinny zająć około 30min. Będę wdzięczny za dopingowanie dzieciaków 🙂

  1. Podskoki obunóż. Tempo: wolno wolno wolno, szybko szybko szybko, wolno wolno wolno, szybko szybko szybko, wolno wolno wolno, szybko szybko szybko.
  2. W klęku podpartym wykonujemy na przemian „koci grzbiet” i  „plecy zapadnięte (wklęsłe)” – 8 powtórzeń.
  3. Marsz na czworaka w podporze przodem. (+/- do przejścia 20 metrów w różnych kierunkach)
  4. Skoki obunóż do przodu z głębokiego przysiadu. (10 powtórzeń)
  5. Mała miękka piłka lub woreczki z grochem: podrzucamy i chwytamy, ale po każdym podrzucie robimy obrót: raz w lewo, raz w prawo. (5 powtórzeń każda strona)
  6. 5 przysiadów, 5 pajacyków, 5 pompek na kolanach – po 2 razy
  7. Pozycja „front w prawo”, przejście do pozycji szermierczej – 10 powtórzeń.

Grupa zawodnicza [Kasia, Alina, Lila, Jan, Jasiek, Oliwer, Mateusz]

Proszę o zaangażowanie i sumienne wykonanie ćwiczeń 🙂

  1. Rozgrzewka wg własnego pomysłu (można wykorzystać ćwiczenia powyżej).
  2. Z pozycji szermierczej – kroki w przód i w tył; 5 minut. (prawa i lewa noga)
  3. Natarcie z krokiem w przód z miejsca – 10 powtórzeń. (prawa i lewa noga)
  4. Natarcie z krokiem w przód w ruchu – 10 powtórzeń. (prawa i lewa noga)
  5. Natarcie z wypadem z miejsca – 10 powtórzeń (prawa i lewa noga)
  6. Natarcie z wypadem w ruchu – 10 powtórzeń (prawa i lewa noga)
  7. „Walka. z cieniem” – 5 x 1 min. (prawa i lewa noga)
  8. Pompki, brzuszki, przysiady, wznosy – 3 serie po 10 powtórzeń.
  9. Rozciąganie.

Analiza starć szermierczych [obie grupa – obowiązkowo]

Pod linkiem https://forms.gle/tWoJNmksxh2iZa6h7 dostępne jest kolejne 10 fragmentów walk szablowych. Przy każdej akcji należy zaznaczyć kto powinien otrzymać punkt – zawodnik z prawej, zawodnik z lewej, nikt.
Proszę o wypełnienie dzisiaj, w środę 14.10.2020!